Isnin, 13 Jun 2011

Mekarnya Puak Anwarinas Dalam PAS.

Aku tidak terkejut malah aku memang menjangkakan perubahan besar di dalam PAS yang aku namakan Puak Anwarinas Se Malaysia apabila tewasnya golongan Ulama seperti Ust.Nassaruddin tempoh hari.Aku memang menjangkakan golongan ini akan terus dipinggirkan demi tujuan politik bersekongkol dengan DAP yang jelas menolak Islam(Melayu).Nama-nama besar yang ada di dalam PAS seperti Datuk Dr Hasan Ali yang secara lantang menyokong kerajaan perpaduan dan pelbagai isu di Selangor telah digugurkan.Turut menerima nasib yang sama adalah Datuk Harun Taib(Pesuruhjaya PAS negeri Terengganu) dan Pesuruhjaya PAS negeri Melaka dan Pesuruhjaya Pas Negeri Sembilan.
Pada dasarnya sebelum ini Tn Guru Hj Hadi juga bakal digulinggkan namun Puak  Anwarinas ini dengan bijak melaksanakan strategi politik mereka.Hj Hadi hanya akan dikambing hitamkan bagi mengaburi mata masyarakat.Mat Saboon aku melangkah dengan penuh gaya bagi memrintah PAS walaupun dia hanya Timbalan Presiden.
1997 dulu beliaulah orang yang melabelkan Anwar sebagai Al juburi dan membawa kisah itu ke seluruh Malaysia namun kini UMNO dituduh pereka fitnah bagi Anu War.

Hidup Mat Saboon!

Tiada ulasan: