Rabu, 1 Jun 2011

Petunjuk Kebenaran?

Hari ini aku nak berkongsi kisah yang dipaparkan oleh Yb Zulkifli Noordin bekas peguam Anu War dan juga bekas orang kuat PKR dahulu.Aku tertarik dengan artikel ini yang menyentuh sikap segelintir alim kucing politik yang berada dalam saf kepimpinan PAS.Dalam artikel ini menceritakan bahawa petunjuk dari ALLAH SWT berada dan berlegar disekeliling kita.Samada kita sedar atau tidak,setelah beberapa kali solat hajat yang dilakukan oleh puak-puak PASdan petunjuk-petunjuk itu semua telah berlaku.Namun masih lagi kita tidak mahu percaya.Aku tak mengatakan ia benar tetapi apa yang bermain di fikiran aku pada 1987 manusia yang kini menjadi Ketua peguam bela Anu War lah yang mengemukan dakwaan bahawa Anu War terlibat dengan salahlaku seks,tetapi kini sudah terbalik.Orang yang dulunya dituduh kini dibela.Pasti ada sesuatu yang pelik disembunyikan oleh si peguam itu.Aku tidak mahu mengulas dengan lebih lanjut.Sila rujuk link ini:http://zul4kulim.blogspot.com/2011/04/haq-dan-kebenaran.html

Tiada ulasan: